Telebrutícies

Publicado: octubre 26, 2012 en Uncategorized

Vivim en un món on la informació és un bé de consum massiu, un altre producte amb el qual especular. La mentida es converteix en veritat al traspassar la pantalla de plasma, i la massa ja ha estat enganyada, un altre cop. Gràcies a la sobredosis informativa que patim aconsegueixen mantindre a la ment de la població sota la pressió de pensar tot el dia en el mateix: el pànic de la “grip A” als mitjans d’informació de masses provocà el pànic a una nova pandèmia entre la població; resultat: els governs paguen grans quantitats de diner públic a les farmacèutiques per comprar vacunes poc provades.

A més, ens bombardegen dia i nit amb informació que no volem ni necessitem saber; a casa, al carrer, a internet, radio, televisió, autopistes, avions, busos, trens, bolígrafs, roba, actes esportius, concerts,… arreu on miris trobaràs publicitat. Publicitat que, a més, s’encarrega d’estudiar psicològicament i social a les persones a qui va dirigit el producte, investiguen la societat per veure de quina forma són més convincents, com poden enganyar-te millor, com poden atreure la teva atenció més eficaçment.

Contra aquesta intoxicació només hi ha una cura: consciència  No es pot enganyar a qui sap que la volen enganyar.

[Sobre la publicitat subliminal]
[Sobre els mitjans de massa]

Salut,

IN.ACT.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s